Stijn schreef:
Geert , ik zeg niet dat die nicks wegmoeten he ( al begrijp ik niet dat iemand anoniem wil blijven op ons badmintonforumke ) maar nu kan je geen keuze maken (via een "noodoplossingske" ( handtekening) vind ik maar niets ze). je kan heel eenvoudig een( niet verplicht invulbaar dan als er anoniem willen blijven) veldje extra maken bij het registreren met de echte naam welke dan bij de gebruikerslijst komt te staan.
Ik denk juist dat die anonimiteit andere gebruikers afschrikt om ook in te loggen op ons forum en iets te zeggen . Want zeg nu eerlijk ; je begint op straat toch ook niet tegen een vreemde te spreken .
We hebben op ons forum maar een 8-tal aktieve gebruikers , waarvan er al zeker 3 tegen anonimiteit zijn.
Om een paar mensen toch hun zin te geven en aangezien het toch gemakkelijk is, is er vanaf vandaag de mogelijkheid voorzien om de 'Voornaam' en 'Familienaam' in te geven in de gebruikersinstellingen, de velden zijn NIET verplicht, en dat zal ook zo blijven. Dus wie zijn naam kenbaar wil maken aan anderen kan het dus daar invullen.
Als er een naam (of beiden) ingevuld zijn, zal dit te zien zijn in het profiel bij die gebruiker, indien er niets ingevuld staat zal er ook niets extras te zien zijn in het profiel.
Zo kan je vanaf nu je naam weglaten in je handtekening (of laten staan mag altijd uiteraard).
Indien er ergens fouten zouden inzitten, mag je mij altijd
mailen, alsook voor vragen hierover.