De zaterdag rond een uur of 1 mocht ik beginnen aan mijn eerste enkel tegen Svea Van Driessche. Naar gewoonte maakte ik daar een driesetter van, denk dat ik dat dringend eens moet afleren, kost teveel energie
. Na wat tips, lukte het me toch om de overwinning binnen te slepen, het was een toffe wedstrijd en een goed begin. De tweede enkel tegen Trogh Charunee (denk ik) liep iets minder goed af. De eerste set kon ik niet winnen. Coach Geert kon niet onmiddellijk iets zien waarop ik moest letten, dus speelde ik maar rustig verder. De tweede set had ik moeten winnen, ik stond een punt van setwinst maar enkele stomme fouten en ik had de match alsnog verloren. Aangezien we alles positief moesten inzien betekende dat ik energie uitspaarde voor de volgende wedstrijden aangezien ik geen derde set moest spelen.
Daarna stond dubbel op het programma. Ik speelde met Vera in de C2. Hoewel we eigenlijk nog niet echt samen gespeeld hadden, ging het toch vrij vlot. Voor de tweede wedstrijd tegen Verschraegen Vera en Vandenhoucke Flore, wisten vooral Annelies en Kim ons enkele tips te geven, Flore was blijkbaar geen onbekende. Eerlijk gezegd weet ik niet meer in hoeveel sets we de eerste 2 wedstrijden gewonnen hebben (dacht eerste in 3 sets en 2de in 2 sets), maar het resultaat blijft hetzelfde, we mochten zondag nog eens terug komen voor de halve finale.
Tot slot stond er nog een mix op het programma, ondanks het goeie voornemen om de prestaties van ervoor te evenaren, lukte dit langs geen kanten. Zoals Kevin al zei, slecht gespeeld. We speelden tegen Coeckelberghs Anja en Van Hoyweghen Mario, in Gentbrugge hadden we gewonnen in 2 sets, maar gisteren was ons niveau duidelijk lager, alle het mijne toch.
Ondertussen zijn we al zondagmorgen. Na veel gestrompel was ik beneden geraakt, wat rondlopen hielp om stijfheid weg te drijven. Vera en ik slaagden er vrij vlot in om de eerste set te winnen, bij de tweede kregen we af en toe een smach rond ons oren, blijkbaar waren mijn kliers niet ver genoeg. Coach Stijn wees me er op en we begonnen de derde met goeie moed, we konden dit winnen. We stonden enkele punten voor in deze derde set toen Vera plots last kreeg van haar kuit. Vera had s' ochtends al gezegd dat haar kuit vast zat deze morgen, een kramp dacht ze. Aangezien het onmogelijk was om verder te spelen moesten we wel opgeven. De vraag zal blijven bestaan, hadden we die wedstrijd kunnen winnen? Misschien komen we ze nog wel eens tegen en kunnen we tonen dat we wel degelijk konden winnen.
Conclusie: ik heb het overleefd, volgende keer beter en alle coaches bedankt