Ik was hard omdat er personen waren die niet wilde inzien dat er op alles auteursrecht is en over de meeste zaken zit te emmeren. Dat er dan zo'n reactie volgt is dan beetje normaal.
dat van naar de rechtbank gaan deed ik zodat ie daar zou kunnen horen dat het auteursrecht op alles slaat, ook op foto's.
De persoon in kwestie had wat ongelijk en wilde dit niet toegeven in plaats van het gewoon te accepteren, zo werk je op een negatieve manier in op de mensen waardoor conflictsituaties ontstaan. Als men constant zijn gelijk wil halen dan kan dit niet anders dan gebeuren.
Ik vind het erg dat het zover is moeten komen maar het gewoon accepteren in plaats van zo'n spel rond te maken is misschien wel wenselijk.
Suggesties ter verbetering van de website zijn meer dan welkom, zo kan deze verdergroeien. We moeten er voor open staan op een beleefde manier en niet gaan uitkomen tot uitspattingen. Ik weet dat ik hier ook mijn fouten in heb door wat te fel te reageren en geef dat ook toe. Eerder had ik al wat suggesties gericht ook ter verbetering van de site (zie andere topics).
Een copyright plaatsen op foto's is een keuze die de webmaster bepaalt, indien een meerderheid zegt van we willen die weg dan kan dat gebeuren. Goede zaken is dan dat er een poll gestart wordt hier op het forum met een stemming. Tevens, de copyright nu is mss wat te opvallend, ipv weg te kieperen kan je het eventueel klein in een hoekje gaan plaatsen, wat minder onopvallend, het is er wel, maar zal niet zo storend werken.
tevens kan het nog anders gedaan worden, op de website de foto idd tonen met de copyright maar een downloadknop om de afbeelding te downloaden zonder dat erop.
Je kan dan opkomen dat het meer schijfruimte inneemt, nee hoor
zet die copyright in een watermerk en via scripttaal naai je ze naadloos aan elkaar.
ik denk dat dit betere suggesties zijn
we hebben tal van keuzes