gilbert schreef:
Daar Geert, zie onderwerp Chatten, Eikenlo B.C. als een badmintonclubken aanziet, zie ma. 12 jun., zou ik graag weten welke de normen zijn om een badmintonclub te worden, eventueel Damme? Ik vind dat we een badmintonclub zijn en als men de club verder wil uitbouwen, zeker als bestuurslid, zal dit niet gebeuren door eerst in een reeks kampioen te spelen en dan de ploeg in de steek te laten zich naar een andere club te laten uitlenen. Reden: eigenbelang of schrik om niet in de hogere reeks te blijven? Wordt dan lid van die badmintonclub en blijf niet bij een badmintonclubken, zeker als lid van het bestuur. Sedert de start, 20 jaar geleden, hebben we reeds zeer goede resultaten behaald, zowel bij de jeugd als de volwassenen, zelfs in de Liga aangetreden. Een club opbouwen is niet zo eenvoudig en vraagt dat iedereen, ook de zogenaamde betere, met iedereen speelt. Is dit nu het geval? Iedereen is vrij hierover zijn mening te hebben. De eerste doelstelling bij het stichten van de club was dat iedereen er zich goed zou voelen en iedereen met iedereen zou spelen, is dit nu nog zo? Doordenkertje.
schitterend alweer, hoe jij toch altijd het negatieve uit een post kan halen.
ook awleer een mooi voorbeeld hoe "badmintonclubken" volledig uit de context gehaald is.
zal ik het dan even speciaal uitleggen voor de mensen die het dus niet doorhadden: badmintonclubken stond in de context "websitebelangrijkheid en groote".
Als je een website maakt voor een Bedrijf, Organisatie, Instellingen, enz ... is er wel een verschil dan voor een badmintonclub.
Als je dan al heel veel zaken in de website steken hebt, die zelf bij bovenstaande soms niet altijd te vinden zijn, dan vond ik de
website wel al goed genoeg.
Verder zijn de zaken die je aanhaalt Gilbert, ver onder de gordel. Ofwel kan je het niet verkroppen dat iemand sporttief vooruit wil,
en niet meer verder kan binnen Eikenlo, ofwel is het persoonlijk.
en waarom zou ik schrik hebben om in een hogere reeks te spelen als ik in Damme 3 reeksen hoger speel?