Als ik terugdenk aan het begin van deze hele discussie, dan werd het idee vooruitgeschoven om eens iets vernieuwends te doen.
Wat is er vernieuwend aan een 1-kleurige tshirt (tzal wel weer nen witten worden... Me veel sjans mischien nen gelen) met daarop een 1 kleurig logo van de club en sponsor??
Waarom moet het logo uit 1 kleur bestaan? (ik geef me plezier wa euros extra uit voor iets moois waar geen saaiheid af druipt)
Kan het logo int groot op den achterkant? Kunnen we es nie iets doen dat ongebruikelijk is? Kunnen we nen tshirt krijgen me de mouwkes in een ander kleur dan de rest?
Naar ik vermoed gaat dit weer nen heel saaien tshirt zijn waarvan er 1000 varianten zijn, gedragen door iederen ouwen peet die badminton speelt in heel belgie. Als de clubuitrusting het herkenningspunt moet worden van de competitiespelers, waarom kan dit dan niet aangepast zijn aan de gemiddelde leeftijd van de competitiespelers?
In een eerdere discussie met Geert kwam het argument naarboven dat het niet gaat verkopen als het te speciaal is. Dit is enkel waar als het slecht speciaal is. Als we nu eens moeite doen om der iets speciaals en extravagants van te maken weet ik zeker dat het in de smaak gaat vallen.
Uit de huidige logo's kan ik er geen enkel kiezen dat me niet aan bejaarden doet denken. Ikzelf ben geen sterke grafisch designer, maar ik heb nen buddy (echte grafische nerd) gevraagd om eens een logo te ontwerpen dat iets speciaals zou moeten zijn. (de exacte woorden waren: "doe maar es goe zot, ma maakt dat op wa trekt") Ik verwacht daar wel antwoord van, maar dit kan nog een week duren. Is da een probleem?