Gilbert schreef:
Naar wat ik als antwoord gelezen heb op het bericht van anoniem wil ik graag het volgende kwijt. Eerst en vooral is het een zwak punt van elke website dat men anoniem er iets kan op zetten. Als men iets te zeggen heeft goed, maar dan onder uw naam.
Gilbert,
Er is geen enkele website, maar dan ook geen enkele, waar je niet anoniem kan posten.
Dit kan je als webmaster niet voorzien.
Indien jij het tegengestelde beweerd, geef me dan de website, ik zal er anoniem op posten !!
PS: Jij post ook anoniem, als gast = anoniem
Verder:
Er is een groot verschil in spelers in de club, namelijk er zijn spelers die komen zuiver recreatief, en niet met het doel nog te verbeteren (hun goed recht) en spelers die absoluut willen verbeteren en komen om te trainen.
En dan heb je nog beginners, deze worden meestal opgevangen door de mensen die niet echt willen verbeteren in de club, en wat voor beginners al moeilijk genoeg is, en dan zie ik ook niet het nut in waarom mensen die veel hoger niveau hebben en willen verbeteren zouden spelen met beginners, die personen leren niets bij, en de beginners kunnen evenveel leren met mensen die geen vooruitgang willen boeken.
Ikzelf wil nog verbeteren (dat is wel voor iedereen duidelijk), en zie dan ook weinig nut in om met beginners te spelen tijdens het seizoen (na het seizoen maakt het mij niet veel uit).
Ik wil me wel bezig houden met personen die absoluut willen verbeteren, en die ik nog iets kan bijbrengen.
Daarom blijf ik bij wat ik zegd heb, mensen die willen met mij spelen moeten het maar vragen.
En vroeger was het zeker niet anders dan nu, althans toch niet toen ik begon, of naar Eeklo overkwam, en ik ben er ook geraakt (denk ik) en ook maar enkel door mensen te vragen om met mij te spelen.
Als ze aan mij komen vragen, zal ik zelden weigeren, maar ze vragen het nooit.
Tot slot, ik denk dat al bovenstaande repleys zijn van mensen die nog willen verbeteren, dus we hebben hier een beetje allemaal dezelfde visie denk ik.