Racekonijn schreef:
Wat ik in ieder geval zal voorleggen op de volgende bestuursvergadering:
- een intern tornooi proberen organiseren.
- het voorstel van robert omtrent het peterschap van nieuwe leden
Na de bestuursvergadering van afgelopen woensdag werd er het volgende beslist:
het voorstel om een intern tornooi werd goed onthaald, maar is praktisch moeilijk, een ladder tornooi voor enkelspelen is nutteloos daar de uitslag op voorhand bekend is, daarom is het voorstel gekomen om enkele dagen een "tornooi" te houden voor diegene die interesse hebben, deze schrijven zich dan in (bij mij of iemand anders ) en dan worden er koppels gemaakt vb
een sterkere met een iets minder sterke tegen een sterkere met een iets minder sterke, de uitslagen worden dan achteraf verwerkt (door mij) en zullen daarna beschikbaar zijn op de website (door mij), waar je ook je ranking kan bekijken, per gewonnen wedstrijd verdien je X aantal punten (dit systeem word nog uitgewerkt) op het einde van het seizoen (of als er geen interresse meer voor is) is dan de winnaar bekend.
De start zal voorzien zijn aan het begin van volgend seizoen.
Het voorstel van peterschap bij nieuwe leden:
Het peterschap zelf is praktish niet te verwezenlijken. Daarom zal de aanpak bij nieuwe leden niet veel veranderen.
Bestuur schreef:
Als bestuur zijn wij bereid om nieuwe leden op te vangen en te begeleiden de eerste paar keren, maar wij vragen dan ook begrip van deze nieuwe spelers dat wij als bestuursleden ook de kans moeten krijgen om onze eigen wedstrijd eerst te laten uitspelen.
Het is regelmatig gebeurd dat als we als bestuurslid aan het spelen zijn met de gedachte van "na deze match ga ik die spelers wat gaan bijstaan" maar tegen dat onze wedstrijd dan afgelopen is, zijn deze spelers al naar huis, zo krijgen we geen kans.
Dus daarom graag wat begrip van de nieuwe leden dat wij als bestuur niet zomaar alles direct kunnen laten vallen van zodra jullie de sporthal betreden.
tot zover de blijde boodschap